Gabinet trychologiczny: Łódź, ul. Narutowicza 12
Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Sklepu Internetowego i Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, przy czym zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych przez Klientów– do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w dotychczasowym brzmieniu.
Usługodawca za każdym razem poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu, wysyłając w tym celu wiadomość e-mail. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich podania do wiadomości.
Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminów w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie www.trychologlodz.pl/regulamin-konsultacji-trychologicznej-on-line oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Regulamin jest dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
We wszystkich sprawach związanych z funkcjonowaniem Usługi prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail na adres: recepcja@trychologlodz.pl.
Regulaminy wchodzą w życie z dniem 8 kwietnia 2025 roku.
Administratorem danych osobowych Klienta przetwarzanych przez Gabinet trychologiczny jest: Marta Kazimierczak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii” ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Łodzi, , adres: ul. Narutowicza 12 lok. 2U, 90-135 Łódź, NIP: 8882888338, REGON: 101360170, e-mail: recepcja@trychologlodz.pl, numer telefonu: (+48) 888 251 706 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem serwisu www.trychologlodz.pl zbierane są w celu realizacji zawartej z nim Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie internetowym w zakładce Polityka Prywatności, pod linkiem https://www.trychologlodz.pl/lib/hqq4ub/Polityka_prywatnosci_portalu_wwwtrychologlodz-lfas6adk.pdf.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej. Dane niezbędne do zawarcia wyżej wskazanych umów podane są każdorazowo na stronie internetowej Gabinetu trychologicznego.
Do zawarcia i realizacji Usługi, Klient winien spełnić następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Klienta:
dostęp do sieci Internet;
posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail);
zainstalowana i sprawnie działająca przeglądarka internetowa np. Opera, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer lub inna.
Usługodawca zastrzega, że ze względu na publiczny charakter sieci Internet, która jest niezbędna celem skorzystania z Usługi istnieje ryzyko, które Klient akceptuje, godząc się na korzystanie z publicznych kanałów teleinformatycznych. Dlatego też, w celu minimalizacji ryzyka i podniesienia poziomu bezpieczeństwa, Usługodawca zaleca, aby Klient we własnym zakresie zabezpieczył swoje urządzenie, w szczególności poprzez wprowadzenie mechanizmów kontroli dostępu, ochronę danych służących do uwierzytelniania dostępu do poczty mail, instalację oprogramowania antywirusowego, posiadanie aktualnego systemu operacyjnego, a także podłączanie urządzeń końcowych wyłącznie do wiarygodnych sieci WiFi.
Klient zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od działań naruszających powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym prawa autorskie i prawa pokrewne, dobra osobiste, zasady współżycia społecznego. Ponadto Usługobiorca zobowiązany jest do nie nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz nie dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy treści powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Klient podczas procesu zamawiania Usługi podaje swoje prawdziwe oraz aktualne dane. W przypadku zmiany danych, o ile jeszcze nie wykonano Usługi Usługobiorca niezwłocznie informuje Usługodawcę poprzez dostępne kanały komunikacji.
Klient zobowiązuje się do współpracy z Usługodawcą celem realizacji Usługi, w szczególności do podania zgodnych z prawdą, precyzyjnych i kompletnych informacji w formularzu wywiadu diagnostycznego .
Klient wyraża zgodę na kontakt na podany przez siebie adres mailowy.
W celu realizacji usługi Klient musi wyrazić zgodę na nagrywanie konsultacji przeprowadzonej w formie on-line. Brak zgody skutkuje odmową wykonania usługi i zwrotem kosztów dla Klienta.
Usługodawca zobowiązuje się do udzielenia rzetelnej i fachowej porady trychologicznej jedynie na podstawie przekazanych przez Usługobiorcę informacji i zdjęć.
Zważywszy, że Usługodawca nie ma możliwości dokonania bezpośredniej analizy stanu skóry Klienta oraz polegać może jedynie na informacjach przekazanych przez Klienta w szczególności odnośnie dotychczasowej pielęgnacji oraz stanu zdrowia odpowiedzialność Usługodawcy jest wyłączona w sytuacji umyślnego lub nieumyślnego zatajenia informacji, podania informacji niepełnych lub niezgodnych z prawdą.
Przesyłany Klientowi program kuracji trychologicznej zawiera plan pielęgnacyjny, który stanowi jedynie sugerowany opis etapów pielęgnacji i proponowanych kosmetyków. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie zaproponowanych kosmetyków ani za wywołane przez nie skutki uboczne, reakcje alergiczne i inne działania niepożądane. Klient zobowiązany jest przed rozpoczęciem używania każdego produktu wykonać próbę uczuleniową i zapoznać się z ulotką dołączoną do tego produktu oraz zastosować się do informacji w niej zawartych.
Usługodawca, w przypadkach szczególnych, ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia oraz do przeprowadzenia niezbędnych prac służących przywróceniu bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług lub niewłaściwe funkcjonowanie systemu, obniżenie jakości spowodowane parametrami sprzętu, oprogramowania czy sieci, z których korzysta Klient.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia Usług Klientowi w przypadku stwierdzenia naruszenia Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy Usługodawca ustali, że Klient podał nieprawdziwe dane lub w jakikolwiek sposób narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek udostępnienia przez Klienta osobom trzecim danych autoryzujących ich dostęp do Usług lub nieodpowiedniego zabezpieczenia tych danych, a także innych haseł, które Klient winien zachować w poufności.
Usługodawca i Klient mogą również zakończyć łączącą ich umowę o świadczenie usług elektronicznych za obustronnym porozumieniem.
Rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
DEFINICJE
Użyte w niniejszym dokumencie pojęcia oznaczają:
Cena - kwota wyrażona w walucie polskiej (Złoty), którą Klient uiszcza za usługę, zawierająca w sobie stawkę należnych obciążeń podatkowych w tym obowiązujący podatek od Towarów i Usług VAT. W przypadku rozbicia kwoty na dwie części składowe – część główną i część stanowiącą obowiązujący podatek od towarów i usług VAT – cenę stanowi łączna wartość tych części.
Dzień Roboczy - każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Gabinet – podmiot świadczący usługi trychologiczne, który na za pomocą portalu www.trychologlodz.pl umożliwia zawieranie Umów o świadczenie usług z Klientem w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług z Gabinetem lub Umowę o świadczenie usług elektronicznych z Usługodawcą na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego i Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną.
Konsultacja trychologiczna on-line - usługa, świadczona przez Usługodawcę, prowadzona za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie będąca przedmiotem Umowy o świadczenie usługi Konsultacji trychologicznej on-line między Klientem a Usługodawcą. Konsultacja trychologiczna online nie jest poradą medyczną.
Kodeks Cywilny - obowiązująca Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
Konsument - Klient będący osobą fizyczną, dla której zawarcie Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Produkt – dostępna w Gabinecie trychologicznym rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi, tj. zawierająca treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączona w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jej prawidłowe funkcjonowanie), (2) treść cyfrowa lub (3) usługa (w tym usługa cyfrowa i inna niż cyfrowa) będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344). Regulamin gabinetu trychologicznego Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej [strona internetowa] w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Sprzedawca - Marta Kazimierczak, właściciel gabinetu trychologicznego, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii” ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Łodzi, adres: ul. Narutowicza 12 lok 2U,90-135 Łódź, NIP: 8882888338, REGON: 101360170, e-mail: recepcja@trychologlodz.pl, numer telefonu: (+48) 888 251 706 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
Strona – Usługodawca, Sprzedawca lub Klient.
Umowa o świadczenie usług – stosunek prawny nawiązywany bezpośrednio przez Klienta z Gabinetem, polegający na wybraniu konkretnej usługi w Gabinecie za pośrednictwem za ustaloną Cenę, wraz z dodatkowymi należnościami (jeżeli dotyczy) które zostaną przedstawione Klientowi przed złożeniem Zamówienia a także w ustalonej dacie przez Klienta i Gabinet.
Umowa Sprzedaży – stosunek prawny w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawiązywany z Gabinetem trychologicznym polegający na sprzedaży Usługi Klientowi za ustaloną Cenę, wraz z ujawnionymi Klientowi przed zawarciem umowy dodatkowymi należnościami – np. kosztami wysyłki.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem portalu www.trychologlodz.pl.
Usługodawca - Marta Kazimierczak, właściciel Gabinetu trychologicznego, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii” ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Łodzi, adres: ul. Narutowicza 12 lok 2U,90-135 Łódź, NIP: 8882888338, REGON: 101360170, e-mail: recepcja@trychologlodz.pl, numer telefonu: (+48) 888 251 706 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020.287).
Wymagania Techniczne - minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania z Portalu Internetowego.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, którym Klient zobowiązuje się zapłacić Gabinetowi Cenę za wybraną przez siebie Usługę, zmierzające bezpośrednio do zawarcia i wykonania Umowy o świadczenie usług i określające istotne jej warunki.
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie -w formie email na adres recepcja@trychologlodz.pl, w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument traci prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu w zakresie Umowy o świadczenie usług w przypadku spełnienia świadczenia wynikającego z tej umowy przez upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Takie spełnienie świadczenia poczytuje się za wyraźną zgodę Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem tego terminu.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy rozpoczyna się z dniem wysłania wypełnionego formularza wywiadu diagnostycznego do Usługodawcy.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
W przypadku Produktu będącego treścią cyfrową lub usługą cyfrową stosuje się poniższe dodatkowe zasady – w pozostałym nieuregulowanym niżej zakresie znajdują zastosowanie pozostałe postanowienia paragrafu 5. Regulaminu:
W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu - treści cyfrowej lub usługi cyfrowej - Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Produktu – treści cyfrowych lub usługi cyfrowej – dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które: (1) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; (2) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę; (3) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; (4) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt (1)–(3,) Sprzedawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej lub zablokowanie jego konta w Sklepie, co nie ma wpływu na uprawnienia Konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Sprzedawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu – treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa o świadczenie usług jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
W celu rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie usługi elektronicznej - Konsultacji trychologicznej on-line należyPrawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług rozpoczętych, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 14 dni;
o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o prawach konsumentów oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:
W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. Stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
W przypadku reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. Stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
Reklamacje z tytułu przysługujących Klientowi roszczeń względem Produktu w związku z zawartą Umową Sprzedaży można składać pisemnie na adres e-mail: recepcja@trychologlodz.pl.
Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 30 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji, nie później niż 1 rok od wykonania Usługi.
Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą jej złożenia, datę jego wystąpienia oraz dane identyfikujące Usługobiorcę umożliwiające przedstawienie mu odpowiedzi na reklamację (w tym adres kontaktowy).
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia chyba, że przepisy odrębne stanowią inaczej. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podane przez Klienta wybrane dane kontaktowe przy uwzględnieniu formy złożenia reklamacji przez Klienta.
Usługodawca zastrzega, że reklamacje nie zawierające informacji określonych w § 7. pkt 5 powyżej nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356);
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
Płatność za Usługę elektroniczną - Konsultacja trychologiczna on-line dokonywana jest przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Usługodawcę zgodnie z Ceną zamieszczoną w cenniku w momencie wysłania przez Klienta formularza wywiadu diagnostycznego.
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności bez względnej zwłoki. W przypadku braku uregulowania płatności Usługodawca może odstąpić od Umowy.
W celu rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie usługi elektronicznej - Konsultacji trychologicznej on-line należy:
wypełnić formularz wywiadu diagnostycznego w celu identyfikacji problemu z włosami i skórą głowy, i który jest udostępniony pod www.trychologlodz.pl/wywiad-diagnostyczny;
następnie wysłać wypełniony formularz wywiadu diagnostycznego za pomocą kliknięcia w przycisk "Wysyłam" z obowiązkiem zapłaty, co jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Klienta do zapłaty za Zamówienie - przycisk umieszczony jest pod formularzem wywiadu diagnostycznego;
w dalszej kolejności na adres email recepcja@trychologlodz.pl wysłać zdjęcia stanu włosów na głowie zgodnie z instrukcją zamieszczoną pod formularzem wywiadu diagnostycznego oraz dodatkowo na ten sam adres e-mail wysłać wyniki badań krwi jeśli były wykonane do 6 miesięcy przed wypełnieniem formularza wywiadu diagnostycznego;
opłacić usługę dokonując przelewy na wskazany numer rachunku bankowego zgodnie z Ceną zawartą w cenniku w momencie wysłania formularza wywiadu diagnostycznego.
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej - Konsultacja trychologiczna on-line między Klientem a Usługodawcą zostaje zawarta z chwilą wysłania przez klienta formularza wywiadu diagnostycznego.
W przypadku barku uiszczenia opłaty za zawartą usługę elektroniczną - Konsultacja trychologiczna on-line, Usługodawca ma prawo poinformowania Klienta dostępnymi środkami telekomunikacyjnymi (telefon, e-mail) o konieczności dokonania opłaty za Usługę. W przypadku braku uregulowania płatności, Usługodawca ma prawo odstąpienia od Umowy.
Usługa konsultacji trychologicznej on-line prowadzona jest w trybie on-line za pośrednictwem aplikacji Google Meet. W celu przeprowadzenia konsultacji trychologicznej on-line Usługodawca przesyła Klientowi wszelkie niezbędne informacje na adres e-mail Klienta podany w formularzu wywiadu diagnostycznego, w tym link do spotkania w aplikacji Google Meet. Klient nie ponosi opłaty za korzystanie z aplikacji Google Meet w czasie realizacji usługi, poza opłatą za połączenie z siecią internetową zgodnie cennikiem dostawcy Usługi Telekomunikacyjnej.
Usługodawca dopuszcza możliwość świadczenia Usługi elektronicznej - konsultacja trychologiczna on-line za pomocą innej aplikacji, do której będą miały Strony Umowy. Wykorzystanie innej aplikacji wymaga zgody Usługodawcy.
Usługi konsultacji on-line może być nagrywana przez Usługodawcę w celach archiwizacyjnych o czym Klient zostanie poinformowany przed lub w trakcie realizacji Usługi.
Po realizacji Usługi, Klient otrzymuje poradę trychologiczną w czasie zadeklarowanym w czasie konsultacji trychologicznej on-line, przy czym termin ten może ulec wydłużenia w przypadkach niezależnych od Usługodawcy takich jak choroby oraz w przypadkach losowych. Usługodawca dopełni wszelkich starań by jak najszybciej poinformować Klienta o wydłużeniu terminu przekazania porady trychologicznej.
Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej - Konsultacja trychologiczna on-line ma charakter jednorazowy o zostaje zawarta na czas realizacji Usługi.
Regulamin określa zasady korzystania z usługi Konsultacji trychologicznej on-line świadczonej drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet.
Serwis, za pośrednictwem którego świadczone są usługi Konsultacji trychologicznej online dostępny pod adresem internetowym www.trychologlodz.pl prowadzony jest przez Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Łodzi, adres: ul. Narutowicza 12 lok 2U, 90-135 Łódź, NIP: 8882888338, REGON: 101360170.
Do złożenia zamówienia zakupu usługi w formie konsultacji trychologicznej on-line konieczna jest akceptacja przez Klienta postanowień Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zapoznanie się zasadami przetwarzania danych osobowych w Gabinecie trychologicznym (Polityka Prywatności, Klauzula Informacyjna i Polityka cookies) zawartymi w dokumencie Polityka prywatności portalu www.trychologlodz.pl.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane na stronach internetowych Gabinetu trychologicznego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz Ceny, stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie Gabinetu trychologicznego jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Gabinecie trychologicznym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Usług po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
W celu zawarcia Umowy o świadczenie usług za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na stronę internetową Gabinetu trychologicznego, dokonać wyboru Usługi i podejmować działania w oparciu o wyświetlane komunikaty i informacje.
W trakcie składania Zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia Zamówienia: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego i adres mailowy oraz należy wskazać preferowany termin w celu wykonania Usługi. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w formularzu pola: "Wysyłam" z obowiązkiem zapłaty, co jest równoznaczne ze zobowiązaniem się Klienta do zapłaty za Zamówienie.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie:
potwierdza jego otrzymanie;
przyjmuje Zamówienie do realizacji, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem, gdyż w tym momencie zostaje zawarta Umowa o świadczenie usług. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
informuje Klienta w przypadku jakichkolwiek problemów związanych z zamówionymi Usługami – np. informuje o możliwych działaniach w celu zrealizowania zamówienia,
w przypadku braku możliwości przyjęcia zamówienia do realizacji – informuje o anulowaniu zamówienia i szczegółach zwrotu ewentualnie już zapłaconej Ceny.
Sprzedawca używa w Gabinecie trychologicznym kody rabatowe upoważniające do zakupu Usług z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
Dokonywanie Zamówień Usług elektronicznych na portalu www.trychologlodz.pl jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
Ulotka do pobrania
Informacja o RODO
Martha Orchis Łódzkie Centrum Trychologii powstało w 2012 roku, jako pierwszy gabinet trychologiczny w Łodzi i jeden z pionierskich gabinetów w Polsce. Tworzy go doświadczona kadra specjalistów różnych dziedzin, którzy zapewniają kompleksowe rozpoznanie problemów skóry głowy, na bazie którego możliwy jest dobór zoptymalizowanej i spersonalizowanej terapii trychologicznej.
Przez ponad 10 lat działalności przeprowadziliśmy tysiące kuracji trychologicznych, a dzięki ich skuteczności od wielu lat cieszymy się nieustającym zaufaniem naszych pacjentów.
Jeżeli szukasz trychologa, który kompleksowo i skutecznie zajmie się Twoim problemem, zgłoś się do naszego gabinetu.
Jeż
ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 12, 90-135 Łódź
+48 888 251 706
recepcja@trychologlodz.pl
NIP: 888-288-83-38
REGON: 10136017
Copyright 2022 | Created by Best Horizons